jump to navigation

Gareng, Welio, Nongeret July 13, 2012

Posted by M.R in CRITA, DOLANAN.
Tags: , ,
trackback

image

Kewan sing kaya kiye nek metu jere nggo pertanda menawa mangsan ketiga wis labuh. Nek nang nggon asalku ngkana, kewan sing kaya kiye ana werna telu : Gareng, Welio, Nongeret. Bedane apa? Mbuh kiye angger secara ngilmu bener apa ora?

GARENG

Gareng kiye, ukurane cilik. Ya se driji jenthik lah. Monine angger jam-jam sholat Dhuha. Antarane jam 9 esuk tekan jam 11-an. Kewan kiye giras, aku urung tau teyeng ndimek. Monine reeeeeeeenggggg, mulane dijenengi gareng.

WELIO

Jenenge aneh, soale ra ngerti jenenge, nang bocah bocah dijenengi padha karo monine. Welioooooo…weliooooo… Krungne angger wis lingsir. Jam-jame turu awan. Jam 1, jam 2-an awan. Kewan kiye mandan gedhe. Se driji tengah ketone. Ora patiya giras,aku wis tau ndimek.

NONGERET

Nongereeeeet…nongereeet…..krungune angger sore tekan sendhekala. Jam 5-an nganti tengah 6. Kewane gedhe, se jempol. Mandan lombo, buktine kaya nang poto ndhuwur, aku bisa ndimek, sedurunge ya mandan sering.

Ari nangg nggone rika ana apa ora?

WordPressed by Samsung GT-S5830

About these ads

Comments»

1. mandirajati - July 13, 2012

ngertine gareng tok. liyane mbuh rung tau weruh

Like

bejo - July 14, 2012

pada…

Like

2. zasseka - July 17, 2012

nyengiti lah kue kewan… brisik!

Like

3. gaplek mania - August 5, 2012

kangen suarane.usum ketigo ngene akeh biasane.

Like

4. Maskurmambang - October 21, 2012

Kangen kampung halaman

Like


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blognya Kang Yudiono

Blog Ngalor Ngidul

Greenland E-13

From the porch of our Geenland blok Cassia E13, We'll inform the whole world

Fath102

Just another WordPress.com weblog

Kioslambang

Mengupas Makna Dibalik Lambang

Beranda Ummu Aisyah

Ruang untuk Berbagi

Kacamata's Story

Share What I See, Write What I Think

oretanku

yang terlintas di hati saat melewati hari-hari seorang muhammad fathahillah zuhri

What you hear is what you write

sekedar menuliskan apa yang saya dengar dari para ahli agama

Kluban's Blog

Just another WordPress.com weblog

RahmanHistory

Perjalanan Hidupku

Blog Ayunda Damai

Bermain, Belajar dan Bercerita

BEBASLEPAS.com

Travel, Discussion, Unique, Others

Moefid Tri Martono

Perbaiki diri dan lakukan yang terbaik

Banyumasan

Hatsuda'blog

Call 031 77412334

CV. NADA GROUP

Percetakan - Design - Printing - ATK - Scan - Foto Copy - Penjilidan - Publishing - Cetak Buku Dll

Febri Photography

Kadang keindahan diawali oleh kegilaan

Primaaditya

A site in the land!

Danielle's PalaeoBlog

Topics of the Ancient World discussed

jualht

Just another WordPress.com site

Alat Komunikasi dan Repeater

Just another WordPress.com weblog

Kurniasih's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Tepung Sehat Shyar-i, tepung mocaf, mocaf indonesia, mocaf murah, mocaf berkualitas

mocaf, tepung fermentasi singkong, free glutein, tepung mocaf, tepung singkong,produsen tepung fermentasi singkong,

Laa Tahzan..

Allah senantiasa bersama kita...

blog iseng Ajah!

isinya apa adanya & ada-ada ajah

Jujurlah setidaknya pada dirimu sendiri

Hanya ingin jadi sejumput rumput liar yang tetap hidup sebagai dirinya walau terus berusaha di berangus orang dan seekor burung yang terbang bebas di angkasa

Meracau

Just another Anna Meutia's thoughts

ANAKJAJAN.COM

Food - Travel - Lifestyle Blogger Based in Jakarta - Indonesia ♥Welcome to Our Blog♥

RABUJOI - An Anime Blog

Purveyors of Fine Anime Reviews and Ratings Since 2010

Al Ghiffari

Melawan adalah melakukan perubahan

Singgah Sejenak

Karena kita sudah terlempar jauh dari rumah, kawan. Sebentar saja... untuk mengada, menjadi, dan saling menemukan. Mari singgah sejenak, tinggalkan sebanyak-banyaknya jejak, sebelum kita pulang...

MARISSA ANITA

Views & Reviews

Surau Inyiak

just another way to know

Menjemput Impian

Di Tengah Keterbatasan Aku Melangkah

ShukuenShinobi.com

The Official Blog of ShukuenShinobi

Blog tip trik Cimatron

Catatan kecil tentang tips, tricks dan trouble shooting Cimatron CADCAM

langkah kecil kita

awal sebuah cerita perjalanan diri kita

gausah dibuka mas, apalagi dibaca

soalnya ini coret-coretan ga penting si dedy di-kala doi lagi terganggu jiwanya

AAC Computer

CV. AL AMIN (SUPPLIER BARANG DAN JASA) JL. Sadang No.8 Gumilir Cilacap Utara Kode Pos 53231

Dhani Blogger

Info yg harus kamu tau

touring-online

tentang hobi saya di dunia otomotif dan menjelajahi lingkungan sekitar

Pujiono Personal Blogs

Just another WordPress.com weblog

Nikki ISOku

Semua Gratis

belantara news

Mengabarkan yang penting dan berguna

Rijani Sonia

Just another WordPress.com site

inspiration741

Just another WordPress.com site

Aksara Nomaden

Merindukan itu nyata. Mengulang kenangan hanya utopia.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,163 other followers

%d bloggers like this: